Seriously? OMG! WTF?Aaron Paul Archives - Seriously? OMG! WTF?
header image
Walter White is dead?
September 23rd, 2019 under Aaron Paul, Bryan Cranston, Netflix. [ Comments: 7 ]


Netflix released a new teaser for El Camino: A Breaking Bad Movie during the Emmys. While it did not seem to tell us much about the movie, it told us one very important thing. Nine men died in that final shootout. That means the 8 occupants from the compound were killed and one more individual. Since we know that Jesse Pinkman (Aaron Paul) got away. We are left to assume that the ninth victim is none other than Walter White.

Although, what if he is the suspect they saw flee was White and not Pinkman. Things that make you go hmmmm? I guess we will find out on October 11th when the movie hits the big screens and the smaller ones on the streaming site.

Share


Breaking news, the Breaking Bad has been shot and will debut on…
August 24th, 2019 under Aaron Paul, Netflix. [ Comments: none ]


For those have you have been anxiously waiting for a Breaking Bad movie, your wait is nearly over. Netflix announced today that El Camino: A Breaking Bad Movie is premiering on the streaming service on October 11th. The film will focus on what happened to Jesse Pinkman.

Aaron Paul wrote, “Wait, I thought there was only Mezcal on the horizon? I’m so confused. Oh wait, got it. I understand now. It’s about patience. I guess there is a movie happening after all? Didn’t realize I could talk about it. I guess I can. Thanks New York Times for blowing up this ‘secret’💎💰”

How high are you that the movie is really happening and it will debut in less than two months?

Share


Bryan Cranston was a bitch to Aaron Paul!
May 22nd, 2019 under Aaron Paul, Bryan Cranston, Seth Meyers. [ Comments: none ]


Yesterday on Late Night, Bryan Cranston admitted that he would play jokes on Breaking Bad co-star Aaron Paul.

Since Paul was just a baby at the time, he was very gullible. Therefore, Walter White would take advantage of that. Cranston would go up to him and be like, “Hey man, it’s been great.” Paul did not know what he meant, so the Tony nom would be like you haven’t read the next script yet? Then after a while, he would do it again. This time, he was like, “The next best thing to being on a show for a long time is a great death scene…You’re gonna rock that death scene.”

Now you know why Paul said bitch all the time on the show, it was his way of him letting his co-star know how he felt about all of the mind games he was playing on him. Poor Pau. It is funny, but mean!

Share


BTWF: Aaron Paul for Corn Pops
July 20th, 2018 under Aaron Paul, Before They Were Famous. [ Comments: none ]


Before Aaron Paul was addicted to meth on Breaking Bad, he had a problem with Corn Pops. How cute was the 19-year-old in that 1999 commercial?

Share


Aaron Paul has seen better days
December 6th, 2017 under Aaron Paul. [ Comments: none ]


Aaron Paul has seen some bad days while working on Breaking Bad, so is that show’s legacy following him around? The actor was seen with a bloodied hand and half of his pinky missing, so what’s going on? Did he sell Meth to the wrong person? Nope, ironically enough it was for the movie called The Part You Lose. We know what part he loses.

Share


« Previous entries 

website stats Google Analytics Alternative
Web
Analytics Made Easy - StatCounter
Share